Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 1 noiembrie 2017

Sunt singura cu durerea mea...

Se spune ca moartea ii afecteaza mai mult pe cei ramasi in viata. E greu sa iti iei la revedere cu adevarat. Cateodata e imposibil. Nu vei putea sa uiti niciodata ceea ce ai pierdut. Asta face lucrurile dulci-amarui. Lasam in urma mici parti din noi...lucruri marunte care trezesc amintiri...culese o viata intreaga. Au plecat oameni dragi de langa mine,acum mama mea,incat ma mir ca mai am suflet.Imi  spune lumea ca durerea va trece cu timpul dar eu nu cred, durerea este  in sufletul meu si asa va ramane.
Eu tot repet ca imi e dor de tine mama,sunt singurele cuvinte care parca reusesc sa descrie ce simt acum in inima mea,dar cui sa-i spun?Mi-e dor si doare neincetat sa ma gandesc unde-ai plecat,sa te mai strang in brate-as vrea...Sunt singura cu durerea mea,singura fara nici o alinare.Este groaznic de greu sa traiesc zi de zi cu durerea asta in suflet.Era speranta mea,era mama mea pe care am iubit-o enorm.Se spune ca atat cat iubesti o persoana care nu mai este,aceasta traieste in continuare in sufletele noastre.Acum timpul se imparte altfel pentru mine,nu mai e trecut,prezent sau viitor,e doar...,,atunci mama mea traia"si,,a mai trecut o zi,un an  de cand a murit",cum sa traiesc fara tine,mama...cum sa traiesc cu dorul si durerea asta in suflet? Am sufletul incarcat de atata durere incat nici nu pot sa respir.Nu stiu decat ca-mi este dor de tine.Inca nu pot sa cred ca nu mai esti,parca mintea mea refuza sa creada.Si nu stiu cum sa fac sa nu mai doara atat de tare.Mi-e atat de dor de tine,mama mea draga.Te iubesc si-i rog pe ingerii mei sa te calauzeasca tot timpul in drumul tau catre Dumnezeu...



 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu