Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 28 octombrie 2017

Oriunde voi fi...

"Oriunde voi fi...nu voi uita ca soarele este mereu acolo...chiar daca sunt nori...soarele este acolo sus si imi zambeste cu prietenie. Azi poate sa se nasca un rasarit...totul este sa visam pentru ca tot astazi poate sa se nasca mii de rasarituri. Imi imaginez ca ma ridic pe virful picioarelor si desenez cu degetul sufletului meu...stelele...cerul...visele mele...pentru ca zambetul contureaza magia vietii mele....zambind imi da o raza de soare pe care o daruiesc tuturor celor dragi.nu voi uita ca soarele este mereu acolo...chiar daca sunt nori...soarele este acolo sus si imi zambeste cu prietenie. Azi poate sa se nasca un rasarit...totul este sa visam pentru ca tot astazi poate sa se nasca mii de rasarituri. Imi imaginez ca ma ridic pe virful picioarelor si desenez cu degetul sufletului meu...stelele...cerul...visele mele...pentru ca zambetul contureaza magia vietii mele....zambind imi da o raza de soare pe care o daruiesc tuturor celor dragi."
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu