Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 21 octombrie 2017

In general...





In general eu sunt o optimista convinsa,dar sunt clipe in viata cand crezi ca totul se darama in jurul tau. Sigur ca nu am uitat ca viata este frumoasa dar zilele acestea am fost atat de concentrata pe problema care o am,incat gandurile mele pozitive parca au zburat. Nici nu vreau sa ma dezmit ce am scris pe blogul meu despre Viata...sustin si cred in continuare ca trebuie sa credem ca viata este frumoasa,pentru ca frumusetea consta tocmai in urcusurile si coborasurile ei,intre acel constrast intre bine si rau...intre urat si frumos. Da...viata e frumoasa si din pacate realizam sa o pretuim mai mult abia atunci cand simtim ca o pierdem si mai ales atunci cand ne atentioneaza ca nu-i acordam respectul cuvenit. Si in cele mai multe cazuri asa facem cu totii! Pretuim viata numai in momentele cand simtim loviturile destinului,de aceea trebuie sa intelegem o data pentru totdeauna ca viata este...bucurie si tristete.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu