Totalul afișărilor de pagină

duminică, 15 octombrie 2017

Îmi place mult ...

"Îmi place mult când văd pe stradă femei bine îmbrăcate. Dar genul de femei la care nu îți sare în ochi cât s-au străduit cu potrivitul hainelor, cu ondulatul părului, cu machiajul ochilor, cu unghiile sau cu accesoriile. Sau oricum, nu toate deodată. Femei frumoase, îngrijite, dar relaxate.
Îmi plac femeile care știu să iasă în oraș cu prietena cea mai bună și să ceară un pahar de vin roșu. Sau alb.
Îmi plac femeile în ochii cărora se văd cărți citite. Cărți multe.
Îmi plac femeile care vorbesc încet, care nu simt nevoia să se facă auzite în tot locul.
Îmi plac femeile care știu să tacă la coafor, la manichiură și la pedichiură.
Îmi plac femeile care își cumpără singure flori și nu ezita să se oprească atunci când văd un buchet frumos la colț de stradă.
Îmi plac femeile care au privirea caldă atunci când ies din librăria de unde și-au luat două cărți.
Îmi plac femeile care merg singure în parc, să se plimbe. Pe ele însele, pe nimeni altcineva.
Îmi plac femeile care își cumpără lumânări parfumate pe care le aprind seara, când se gândesc la ale lor.
Îmi plac femeile parfumate, dar care nu lasă valuri după ele."

-sursa- Adela Sirghie-
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu