Totalul afișărilor de pagină

vineri, 4 august 2017

Toate aceste lucruri...

"Niciodata nu am putut scrie despre fericire,despre clipele in care inima mea bubuia de emotii puternice.Niciodata nu am reusit sa scriu despre sentimentele acelea care te inalta de asupra norilor,care te fac sa fii mai mult decat tine,mai mult decat un suflet de copil prins in lumea adultilor.
Intotdeauna am scris despre lucrurile urate,despre probleme,despre lacrimi si dezamagiri.Intotdeauna am scris despre partea urata a vietii si niciodata nu am putut sa sriu despre zilele acelea in care poti spune ca viata e frumoasa.
Nu stiu cum,sau de ce,dar de fiecare data cand voiam sa scriu despre fericire,foaia imi ramanea goala sau in cel mai bun caz mazgalita de urmele cuvintelor care nu voiau sa se lase scrise.

Nu intelesem pentru multa vreme si nici acum nu sunt sigura ca inteleg pe deplin,doar ca de multe ori oamenii scriu despre tristete si despre toata acea parte intunecata a vietii,deoarece nu gasesc cuvinte ca sa descrie fericirea,dar ceea ce ramane in urma ei,tot acel dor,toate acele clipe in care simti ca cineva iti strange stomacul in pumni,toate acele maruntaie care iti pulseaza durerea in muschi,toata acea deznadejde…Toate aceste lucruri,toate aceste dureri pot fi cuprinse in cuvinte,deoarece la un moment dat ramai doar cu atat…Cu niste amintiri pe care esti obligat sa le inchizi in cuvinte."
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella. 

Un comentariu:

  1. Hi everyone! Exceptional posting! I like which you referred
    to Blogger: viata - Trimiteți un comentariu. This can be a amazing constructed paper!
    I find nice this kind of truly.
    This is a great style of reputable freelance writing for folks
    who can’t pen effectively. A lot of folks contain these sort of difficulty .

    You must our company shop for magazines and works originally from varieties of
    reputable companies. If you find yourself concerned with this
    can, you can read a number of people testimonials simply by
    now this hook up http://essayreview-group.com/product/services_of_thesisgeek.

    There help has already website . pick out trustworthy
    creating internet service

    RăspundețiȘtergere