Totalul afișărilor de pagină

marți, 1 august 2017

Sunt doar un om simplu...

Stiu  ca nu pot sa multumesc pe toata lumea,intotdeauna vor exista persoane care sa ma judece sau altele sa ma aprecieze. Stiu...am gresit si eu in viata mea ca orice om obisnuit...am mintit, am facut de nenumarate ori alegeri proaste pentru care am platit...am barfit cu voia sau fara voia mea. Pentru toate aceste lucruri omenesti nimeni nu a platit decat eu. Am gresit si poate voi mai gresi din nou...pentru unele am platit dar stiu sigur ca sunt un om bun si nu depind de nimeni. Cu totii  in viata am fost judecati sau chiar si noi am judecat pe cineva,dar de ce trebuie sa ma afecteze pe mine ca cineva ma judeca!...poate candva si eu am judecat la fel. Eu un singur lucru stiu: suntem oameni si nu suntem perfecti...cred ca cine ma judeca pe mine acum,poate are motive sa o faca,poate o face pentru a-mi face mie rau! Sau poate o face  pentru a ma ajuta pe mine. Oricum nu-mi pasa si mai ales nu este vina lor...este vina mea ca le permit sa faca acest lucru incat sa ma afecteze...am dreptul sa traiesc  cum vreau si am dreptul sa aleg ce este mai bun pentru mine. Sunt o fire deschisa si probabil acest lucru nu este prea comod pentru unii...spun adevarul direct si fara menajamente pentru ca asa sunt eu, educatia si bunul simt mereu le am cu mine,dar niciodata nu am facut ceva ce au dorit altii mai ales cand am crezut ca solutia nu este una potrivita. Sunt doar un om simplu...cu greseli,cu pacate si imperfectiuni dar care tind mereu spre a fi mai bun spre perfectiune...sunt doar un  simplu om care reusesc sa nu mai repet greselile trecutului.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu