Totalul afișărilor de pagină

vineri, 21 iulie 2017

Sa lupti cu propia persoana...

Sa lupti cu propia persoana este cea mai grea batalie pe care o poate da cineva vreodata...aici nu poti sti niciodata cine va castiga...sigur daca faci alegerile corecte la timpul potrivit...vei invinge .Am o prietena foarte draga sufletului meu ,care din respect pentru ea nu dau mai multe detalii si care este intr-o deruta a vietii ei...ii este imposibil sa ia o hotarire pentru ea...acum zice ca sa saturat...apoi ii este frica de ce va urma. Dar oare este corect sa nu sti ce este mai bine pentru tine...merita in singura noastra viata sa te sacrifici pentru cineva? Eu sunt mai cerebrala si zic ca ...nu.  Dar asa este viata,fiecare duce o lupta cu celalalt...dar cea mai mare lupta se da inauntrul omului...el cu sine. Este adevarat eu-l triseaza...va fi mereu inaintea ta cu un pas...lupta nu este egala...si atunci stai in fata lui obosit cu mainile goale...intreband mereu...de ce eu...sau unde sunt eu. Sunt o multime de intrebari care poate niciodata nu vom putea raspunde.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu