Totalul afișărilor de pagină

luni, 12 iunie 2017

Va multumesc frumos!...

Va multumesc frumos tuturor ca ati gasit timp sa va ganditi la mine si sa-mi transmiteti atatea ganduri frumoase pe Facebook , in mesaj privat sau pe telefon.Va multumesc tuturor celor care de-a lungul timpului ati aparut in viata mea, si in special celor care au ales sa si ramana.Mesajele primite de la voi au un rol extrem de important pentru mine.Va multumesc din suflet pentru urarile voastre si am ales felul acesta de a va multumi pentru ca este aproape imposibil sa o fac prin alt fel decat scrisul.In blogurile mele am scris foarte mult despre viata,oameni si timp. Acum am ajuns la concluzia ca timpul nu ma intreaba nici daca imi pasa nici de ce îl masor. Eu astazi am hotarat sa nu mai numar decat clipele care imi lipsesc. Am atatea clipe in care nu traiesc pentru mine si nu ma intreb de ce...ba, uite, ca ma intreb. Azi ar trebui sa traiesc pentru mine, dar cum sa fac asta?!…pentru ca nu am reusit sa invat acest lucru.Va imbratisez pe toti si va doresc multa sanatate  si iubire in suflet.
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu