Totalul afișărilor de pagină

vineri, 9 iunie 2017

Pe ei ii apreciez cel mai mult...

De multe ori cautam oameni potriviti...oameni buni,frumosi si cu suflet curat . Frumusetea pentru mine vine din suflet...am intilnit in viata mea oameni frumosi,dar care la cateva minute simteai rautatea din sufletul lor. Pentru mine nu aveau nici un pret ...erau acei oameni care nu erau de loc frumosi. Am intilnit oameni si mai putin frumosi , care atunci cind vorbeau iti umpleau inima de bucurie ,erau plini de bunatate ... chiar pe acestia i-am vazut  frumosi. Toata viata mea am incercat sa-mi apropii astfel de oameni ... sa stau linga ei , caci acestia mi-au facut viata frumoasa. Pe ei ii apreciez cel mai mult!.Iubesc oamenii frumosi sufleteste...nu sunt multi in viata mea ,dar pe aceia pe care i-am intalnit, mi-au daruit putin din lumea lor, infrumusetand-o si pe a mea...ei sunt acei oameni care daruiesc pur si simplu,fara a fi conditionati de ceva in schimb.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu