Totalul afișărilor de pagină

luni, 19 iunie 2017

Nu m-am oprit niciodata...

In fiecare minut,secunda, urc cate o treapta pe scara vietii mele...daca privesc in urma ,imi dau seama ca scara vietii mele are mai multe trepte. Fiecare treapta pe care o urc are povestea ei si bineinteles este o victorie . Sunt trepte pe care le-am urcat cu bucurie ,cu  vise si sperante pe care le doream implinite. Altele le-am urcat cu greu,cu suferinta si durere...dar le-am urcat!. Cel mai important este ca le-am urcat tot timpul...nu m-am oprit niciodata...nu am vrut sa ma opresc nici pentru o clipa atunci cand am dat de greu.  Acum am de gand sa tot urc, pentru ca in viata sunt lucruri frumoase de invatat,trait si cunoscut.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu