Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Să te regret? Nu. Cândva ai fost tot ce aveam nevoie....

Azi, drumurile noastre sunt diferite. Tu ești acolo, eu sunt aici. Însă, dacă vreodată drumurile noastre se vor intersecta să știi că am să mă apropii, am să-ți întâlnesc privirea, și-am să-ți mulțumesc.
Am să îți mulțumesc pentru zâmbetele care cândva mi-au luminat fața și pentru lacrimile care mi-au mângaiat obrajii.
Am să-ți mulțumesc că mi-ai fost cel mai bun profesor. M-ai invățat că ultima greșeala e cel mai bun profesor.
Îți voi mulțumi că m-ai invățat să nu mă mai tem. Mi-ai arătat că nu trebuie să-mi fie frică să pierd pe cineva care nu se simte fericit să ma aibă.
Datorită ție nu mai cred în iluzii. Am invățat că faptele mereu demonstrează de ce vorbele nu inseamnă nimic.
Îți voi mulțumi că m-ai mințit și că m-ai trădat. Cum aș fi știut altfel cum arată un laș? și-o amăgire?!?
Am să-ți spun, cu zâmbetul pe buze, cât de recunoscătoare îți sunt pentru duritatea cu care mi-ai vorbit, pentru răceala cu care m-ai privit, pentru indiferența cu care m-ai tratat și pentru durerea în care m-ai lăsat.
Îți  voi spune, cu lacrimi în ochi, că într-un moment am vrut să renunț și că am crezut că mă voi pierde. Dar am supraviețuit. Am mers înainte. Și merg înainte. Și sunt fericită și împacată cu mine, cea de azi.
Îți  multumesc că ai existat în viața mea. Fără tine nu aș fi știut cât sunt de puternică.
Ai fost un rău necesar…
Să te regret? Nu. Cândva ai fost tot ce aveam nevoie…
-sursa- https://thedevilwasonceanangel.wordpress.com/2015/03/25/sa-te-regret-nu-candva-ai-fost-tot-ce-aveam-nevoie/-


 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu