Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 7 ianuarie 2017

Eu voi fi intotdeauna aici …

Casatoria pentru fiecare dintre noi este o etapa importanta,ea trebuie sa fie unica ,pura,fara minciuni.Atunci cand faci acest pas, crezi ca ti-ai gasit sufletul pereche pentru a strabate drumul lung si anevoios prin aceasta calatorie numita Viata. De multe ori asa suntem tentati sa credem si asa si trebuie.Viata e atat de scurta si totul se schimba ravasitor de repede , de la o zi la alta . Persoane ce-au contat, ajung sa nu mai conteze  si oamenii care sustineau sus si tare ca ne iubesc , ajung sa ne raneasca sau, si mai rau, sa ne dezamageasca fara vreo  urma de regret . Astazi pentru mine este  o zi care nu as mai vrea sa o mai traiesc niciodata...o zi rece,urata care imi raneste sufletul ingrozitor de rau. Pentru tine  suflet drag, am investit timp,sentimente,bani,le-am daruit cu tot sufletul,te-am crescut alaturi de parintii tai cu mult drag...am investit tot ce este mai bun si pretios pe lumea asta,si daca ar fi sa o iau de la capat,la fel as proceda,ti-am pus la dispozitie totul,iar tu pentru "cineva",ne-ai aruncat la cosul de gunoi .Sunt sigura ca in cel mai scurt timp ai sa constientizezi,dar nu as fi vrut sa treci prin aceasta etapa. Am visat toata viata la acest eveniment al tau,dar niciodata nu as fi crezut ca eu care ti-am fost ca a doua mama,nu am voie sa particip pentru a nu leza viitoarea partenera .Nu-i nimic,desi doare al naibii de rau...eu stiu sa merg mai departe.Ce simt acum ? Doar mila…pentru ca am intalnit persoane cu un suflet murdar, dar care niciodata nu au reusit sa-mi  murdareasca sufletul meu curat   Si ,zambesc ..voi zambi mereu ,pentru ca asta e singura arma .Asta este...totul se petrece in mod ciudat si destul de ironic uneori,iar noi nu putem sa oprim aceasta ironie a sortii.M-am hotarat sa nu mai alerg dupa nimeni , doar dupa propriile dorinte , cine imi va fi alaturi , imi va fi . Am inteles ca nu am nici o datorie fata de nimeni , decat fata de mine .De fapt si tu mi-ai transmis impreuna  cu ea prin  acele mesaje urite ,sa-mi vad de viata mea. Regret ca tocmai astazi inteleg tot ce n-am putut pricepe intr-o viata ,cand inima imi batea prea tare pentru tine,  visand mult prea departe . Trebuie sa inteleg ca fiecare avem lectii de invatat  pentru a  trai  frumos,iar  intr-o buna zi  sa apreciem ceea ce este cu adevarat de valoare .Eu atat am avut de spus cu mentiunea ca viata nu ne este data cu instructiuni de folosire , viata ne este data sa o traim asa cum este ea si sa ne lovim cu capul de sus ca sa ne invatam propia lectie. Eu voi fi intotdeauna aici si iti voi intinde ambele maini atunci cand ai nevoie.Pe noi,familia ta ,poti conta indiferent de greselile care le faci. Te iubesc sufletul meu!... si nu uita voi fi aici pentru tine...dar numai pentru tine.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu