Totalul afișărilor de pagină

duminică, 25 decembrie 2016

De craciun...

Sunt zile in care mi se pare ca nimic nu-mi merge bine...spun asta pentru ca eu intotdeauna vreau mai mult. In clipa asta as da totul pentru o noapte din copilarie in care il asteptam pe Mos Craciun cu sufletul la gura. O noapte in care visele sa nu se mai sfarseasca,o noapte in care sa nu ma mai trezesc,o noapte in care sa nu ma mai gandesc ca va veni si o dimineata,in care visul meu se va sfarsi si eu voi ramane din nou singura fara visele din copilarie. As vrea o noapte fara cuvinte...doar cu priviri...doar cu suflete pentru ca aceste cuvinte sunt inselatoare si ele te tradeaza cand te astepti mai putin.Am nevoie de liniste in care singurele care vorbesc sunt sufletele...pentru ca ele sunt pure...ele nu pot minti.M-as lasa cuprinsa in astfel de vis si m-as pierde intr-o lume ireala,doar pentru o noapte de vise pentru a simti copilaria de altadata...dar imi este teama ca visul se va pierde in ceata noptii ce se sfarseste.Vreau doar o noapte de vis...o noapte si nici o zi.

 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Toti Îl asteptam pe mosul cu sperante ,cu vise si bucurii.În ecuatiea acestui vis cat asi dori sa fac parte si sa nu apara dimineata ....Ce frumos pare si ce greu se poate realiza.
    Azi trebuie sa gandim pozitiv ,ca se poate si visele trebui traite !

    RăspundețiȘtergere