Totalul afișărilor de pagină

duminică, 23 octombrie 2016

Toti avem povestea noastra ...

Noi oamenii in general suntem foarte diferiti ...spun asta pentru ca am vazut o multime de povesti de viata unele cutremuratoare,altele cu final fericit. Toti avem povestea noastra de viata,caci astfel nu se poate. Uite de exemplu cazul meu cu acea intamplare nefericita cu boala mea...mi-am dat seama la momentul potrivit  ca pot trece acel obstacol si am avut taria de a merge mai departe. Intotdeauna mi-am zis ca cei slabi cedeaza foarte usor,iar daca eu dau dovada de aceasta slabiciune care este totusi umana si care nu trebuie condamnata...lumea  in nici un caz nu va ceda la durerea si suferinta mea. Scriu aceste randuri pentru ca astazi am avut ocazia sa intalnesc o cunostiinta care trece printr-o boala grava. Eu o stiam ca o om bun, niciodata nu mi-a dat motive sa cred altfel,era speriata si suparata pe toata lumea...o priveam si nu-mi venea sa cred ce spune...se inraise si  dadea vina pentru boala ei pe cei din jur. In zadar i-am explicat ca si eu am trecut prin asa ceva,i-am povestit ca eu mi-am dus crucea mai departe cu curaj si demnitate incat nu am suparat pe nimeni ...nu am facut decat sa-mi canalizez energiile spre o speranta in viitor.  Da...eu am privit mai de parte spre viitor,desi am cazut, am privit inainte,nu am disperat si nu mi-am suparat familia. Si stiti de ce? Pentru ca mi-am dat seama ca viata este minunata cand sti sa o pretuiesti,iar orice durere trebuie invinsa.  Ceea ce m-a facut sa iubesc viata si asta este inca o lectie  pentru mine...este acea durere din ochii unui om bolnav care stie ca zilele ii sunt numarate...iar ochii lui spun totul despre frumusetea vietii si pretuirea fiecarei clipe. Va spun sincer cat am stat in spital ,eu am privit atenta astfel de oameni,chiar de toate varstele incapand de la copilasi nevinovati pana la batrani. Toti mi-au demonstrat o mare dorinta de a trai si a iubi viata asa cum este ea.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu