Totalul afișărilor de pagină

luni, 29 august 2016

In general viata este o lupta neincetata...

In general viata este o lupta neincetata...cred ca trebuie sa ai nevoie de acea picatura de noroc! Si daca nu ai acel noroc, tu trebuie sa lupti continu,pentru ca daca te lasi pagubas si-ti spui "m-am saturat" inseamna ca esti un las si nu esti in stare sa faci fata greutatilor care survin. Pierderile se manifesta prin clipele de tristete,iar gloria prin momentele de fericire...asa ca doar de tine depinde  cate clipe nefericite vei avea, caci nici o nereusita nu este o pierdere atata timp cat nu cedam. Nu am suportat oamenii pesimisti...chiar ma feresc sa fiu in preajma lor pentru ca stiu ca nu vor sa lupte pentru ei...sau stiu eu,poate nu au curajul necesar. Eu nu regret nimic din viata mea ,poate ca as fi modificat unele lucruri daca as fi avut alta mentalitate, dar ma iubesc asa cum sunt si sunt mindra de mine chiar si asa imperfecta. Eu vreau sa raman aceeasi optimista care crede ca viata este  darul divin...iar greutatile sunt facute sa ne indrepte...eu vad viata ca pe o poezie care uneori are rima iar uneori nu...e ca un cerc....ca acea  roata  care se invirte si ajunge in acelasi punct...eu asa o vad...totul ne influentaza viata....iar noi putem doar sa traim fiecare moment si sa vedem partea buna a lucrurilor fara pareri de rau.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu