Totalul afișărilor de pagină

luni, 18 iulie 2016

Zi de zi...


"Zi de zi avem in preajma noastraOameni! Importanti sau mai putini importanti.Apropiati sau simpli necunoscuti.Totul merge bine  doar pina intr-o zi,actorii par obositi..iar spectatorii indiferenti de ce se intimpla in jurul lor.Am gresit atunci cand am acordat incredere unde merita acordata indiferenta,atunci cand am vorbit cand trebuia  sa tac,atunci cand mi-am irosit timpul pentru oameni care astazi ii egalez cu zero.Lumea nu face decit sa se intereseze de viata ta,sufla in ciorba altuia uitind sa se uite intr-a sa.Si ce bine ii pare celui care a reusit sa afle ceva nou,sa scoata o birfa sau sa se creada in voga datorita nivelului ridicat de prostie care-l domina.Si lasa-i sa se inalte,eu ii voi privi cit sunt de mici.Astazi le multumesc dusmanilor ca m-au ajutat sa ajung mai sus,mi-au acordat si-o scara,dar eu am preferat sa urc pe umerii lor patati de propriile regrete.Am invatat sa nu plec capul decit in fata parintilor,pentru`ca altcineva nici nu o merita.Am invatat singura sa ma ridic si sa merg inainte.Acordindu-mi caldura.Stiu sigur ca acolo unde-mi sade sufletul si inima,nu o sa bata vintul,nu o sa ninga  si nici macar nu o sa ploua.Acolo unde restul lumii nici nu incearca sa bata la usa!"
-sursa- http://ana-mardari.blogspot.ro/-
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu