Totalul afișărilor de pagină

marți, 19 iulie 2016

Mi-e dor de vocea ta mama...

Sunt doua luni  de cand ai plecat la cer...azi ti-am simtit lipsa si nu am putut face nimic pentru a umple dorul asta de tine ,mama. Imi este tot mai mult  dor de mainile tale calzi care ma incalzeau si ma mangaiau mereu...mi-e dor de vocea ta frumoasa care ma trezea in fiecare dimineata...mi-e dor si dorul asta doare al naibii de rau!.Mi-e dor de tine si sa stii ca este un gol imens in mine.As vrea sa fie totul la fel ca inainte,dar nu se poate . As vrea sa te trezesti din somnul tau...te rog sa faci acest lucru pentru mine,fica ta care are nevoie de tine si nu stie cum sa traiasca fara tine, fica care te-a suparat de multe ori dar tot ea ti-a sters lacrimile si ti-a adus zambetul pe buze.Este foarte dureros sa te stiu acolo,desi vin in fiecare zi sa-ti aprind o luminare...mi-e dor de vocea ta mama, mi-e tare dor de tine!

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. E ceva timp de cand n-am mai pasit aici...parca te-am pierdut cumva. Parca m-am pierdut si eu putin.
    Trista sunt sa citesc despre dorul tau de mama...iti trimit un gand bun, cu drag! (fosta Convietuire, ca sa stii de unde sa ma iei).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Oana ,sa stii ca nu te-am uitat. Cu mult drag.

      Ștergere