Totalul afișărilor de pagină

marți, 14 iunie 2016

Multumesc Doamne pentru ca ma iubesti...

De multe ori avem tendinta sa  spunem cuiva " multumesc ca existi in viata mea",  dar am stat mai bine si m-am gandit ...si mai ales mi-am dat seama ca e impropriu sa multumim unei persoane, cred ca de fapt Lui Dumnezeu ar trebui sa-i multumim. Si ar trebui  sa-i multumim ca  datorita Lui avem pe cineva care e langa noi si ne iubeste...datorita Lui ne revenim la viata dupa ce am avut o problema ...sau datorita Lui reusim in viata. Eu stiu ca Dumnezeu este tot timpul langa mine chiar si atunci cand eu am crezut ca m-a uitat sau am crezut ca m-a abandonat...dar nu a fost sa fie asa!.Cand dam de greu consider ca nu ar trebui sa-l judecam pentru ca el stie mai bine ce este  potrivit pentru fiecare...asa ca acum pot sa spun...multumesc Doamne pentru ca ma iubesti.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu