Totalul afișărilor de pagină

marți, 28 iunie 2016

Eu stiu ca sunt putere...iubire...zambet...sunt un vis...

Cand ma culc si ma trezesc spun...multumesc Doamne,pentru ceea ce sunt,pentru ceea ce voi fi,pentru ceea ce am si pentru ceea ce voi avea. De multe ori in viata esuam si suntem sifonati de deciziile pe care le luam...acum stiu cine sunt si ce vreau.Toti avem niste lectii de invatat,niste teme de facut,dar depindem de cum alegem sa le facem. Viata este intradevar foarte scurta...dar frumoasa...sa n-o lasam sa treaca pe langa noi,sa pretuim fiecare secunda pana la ultima,pentru ca intotdeauna am crezut in mine ca sunt un calator care a plecat la un drum lung incat eu stiu ca sunt putere...iubire...zambet...sunt un vis.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. ...Dumnezeu este un visător. El ne citește trăirile, când adoarme. Să ne străduim deci să avem trăiri minunate, pentru ca Domnul să ne viseze frumos. Aceasta numai din dragoste pentru El; și mai există alt fel de dragoste? ...V-ați trezit vreodată dintr-un vis încântător, simțindu-vă inspirați să-i dați formă în viața voastră, reală? În același fel L-am putea inspira noi pe El să ne ia împreună cu visele, în lumea Lui, în Regatul Cerurilor, să ne trăiască, să ne aducă la realitatea de-acolo...

    RăspundețiȘtergere
  2. https://www.youtube.com/watch?v=Dv1ElRF1nrk
    Multumesc Gabriela!

    acest videoclip pare ca relateaza mai explicit,vizavi de ceea ce am relatat.

    RăspundețiȘtergere