Totalul afișărilor de pagină

joi, 2 iunie 2016

Ar fi trebuit sa-ti spun azi....,,LA MULTII ANI!'' ...

La Multi Ani, mama mea. Astazi este sarbatoare in cer, iar noi pe pamant ne rugam pentru tine. Ne este tare dor de tine! Ce frumos am fi sarbatorit azi acasa, dar... nu se poate decat sa ne gandim la tine si sa ne imaginam cum ar fi fost .  Sunt atatea lucruri pe care as vrea sa le fac astazi pentru tine si langa tine. Ma simt mai slaba ca niciodata. Ma simt pierduta si debusolata... Te iubesc mama  mea si chiar daca nu esti aici, langa mine, eu stiu ca esti undeva in preajma si ma veghezi.  Un cadou mic se indreapta spre tine...desi e mic...are in el toata dragostea mea pentru tine! Nu plang ca esti la Domnul, plang ca dorul de tine ma sfarseste, plang ca-mi este dor de glasul tau. Ma sfisie dorul de tine. O, Doamne, ce n-as da sa te mai strang in brate. Sti cum ma simt fara tine? Ca o frunza purtata de vant. Si totusi, durerea ma colpeseste, ma zvarcolesc.....as vrea sa urlu... Cel mai greu este sa incep o noua zi. Cand ma trezesc si deschid ochii, realitatea ma loveste atat de brutal ca inmarmuresc....si asa se intampla in fiecare dimineata.TE IUBESC, ti-am spus atat de des cat de mult TE IUBESC, si nu ma voi opri niciodata,niciodata, niciodata...fara tine...casa e goala...lumea intreaga e goala...sufletul meu...e gol... peste tot este goliciune si nonsens...mi-e atat de dor...si doare...doare...doare...mama mea...TE IUBESC.Singura mea speranta este ca la un moment dat ne vom revedea si vom ramane pentru totdeauna impreuna. Nu am stiut cat de mult doare sa-ti pierzi un parinte, acum stiu si pot intelege pe oricine trece prin asa ceva !Imi este atat de dor de mama,incat imi vine sa urlu,simt cum mor in fiecare zi cate un pic....inima mea sa oprit din ziua cand a incetat sa mai bata a ta.Eu inca te mai astept acasa.  TE IUBESC MAMA!

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu