Totalul afișărilor de pagină

joi, 12 mai 2016

Femeie, fii liberă!


"Sunt liberă de a lupta pentru viitorul meu, de a spune ceea ce gândesc, de a pleca unde vreau și când vreau. Nu depind de cineva, niciun bărbat nu-mi bagă bani în portofel, conduc mașină plătită de mine, îmi plătesc facturile și singură, prin sacrificiile mele, îmi clădesc un viitor. Mulți spun că sunt cam arogantă, probabil. Sunt așa cum vreau, fie că-ți place sau nu. De ce aș respecta bărbatul care vrea să mă cumpere cu cadouri scumpe, deloc interesat de povestea și trăirile mele? De ce aș asculta părerile unor bărbați care se simt atacați de o femeie puternică și independentă, ce își permit să judece fără a înțelege de ce am ajuns aici sau ce m-a transformat în femeia de astăzi!?
Nu-mi justific faptele. Am pierdut iubiri din pur egoism, recunosc că nu-s perfectă. Am rănit bărbați fără să vreau, eram orbită de dorința de a face tot mai mult. Au fost momente în care am ales să nu iubesc și să-mi văd de drum. Să nu mă implic, să nu promit și să nu ofer iluzii. De ce? Pentru că și eu am fost păcălită. Pentru că și eu am iubit oameni care nu aveau timp pentru mine. Atunci am decis să construiesc în jurul meu un zid înalt. Mulți au ales să se urce, puți au încercat să-l distrugă, să facă în bucăți fiecare teamă și slăbiciune din sufletul meu. Mulți s-au dat bătuți iar eu îi înțeleg: sufletul unei femei este extrem de greu de cucerit. Sufletul unei femei dezamăgite este aproape imposibil de cucerit."
-sursa- http://eusuntfemeie.com/-
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu