Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 ianuarie 2016

Eternul timp...

Timpul! Eternul timp!Chiar in aceste zile stateam si ma gandeam cum trece timpul...chiar ma sperie viteza cu care se misca.El nu sta de vorba cu noi, nici macar nu ne cere parerea...trece pur si simplu.Timpul a devenit un idol pentru noi, pentru ca ne lasam condusi de timp, pentru ca suntem implicati doar in circumstantele timpului. De multe ori el  curge implacabil si cu fiecare clipa pe care i-o dam, ne da in schimb icoane dragi ale celor cu care ne-am insotit macar si in acea clipa pasii, imagini sclipitor colorate ale locurilor prin care ne-au purtat intamplarile si gandurile, franturi de trairi, calde sau reci din momentele pe care le-am impartasit cu cei intalniti .Da... timpul trece la fel de repede cum cade o frunză, cum se desprinde de cer o stea, cum infloresc florile primavara si cum se topeste zapada.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. ...Acum, aici, scriindu-vă, iar, eu puțin schimbat, dumneavoastră la fel, cred, în cuvinte noi, înflorind, desprinzându-se, căzând și topindu-se, despre aceleași frânturi de trăire, pe care timpului care trece nu i le dau, iar el, la rândul lui, nu îmi dă decât cuvinte, despre care știe că-s trecătoare și le va lua înapoi, și râde de mine spunându-mi că-l irosesc, că-l pierd, că pentru dumneavoastră devin doar amintirea unui moment împărtășit în gând preț de o clipă, ce se va rătăci între icoane dragi și-imagini strălucit colorate, iar eu drept răspuns îi zâmbesc doar, căci știu că dumneavoastră mă faceți, doar cu-acea clipă, nemuritor, Andrei care a existat doar pentru Gabriela. Acum, aici, scriindu-vă, iar...

    RăspundețiȘtergere