Totalul afișărilor de pagină

duminică, 13 decembrie 2015

Ziua perfectă, clipa perfectă...

"Ziua perfectă, clipa perfectă, lumina perfectă, gândul perfect, omul perfect, viața perfectă. Cum ar fi să trăim înconjurați de perfecțiune? Să fie totul așa cum am visat? De fiecare dată când mă gândesc la asta, parcă mă scufund într-un nor rozaliu, nu mă simt pe mine ca trup, ca formă, dar simt căldura unui om drag lângă mine. De unde știu cine este? Simt! Simt cum prin vene îmi curge liniște în loc de sânge. Simt cum inspir iubire în loc de oxigen. Totul este sublim preț de câteva secunde apoi devine copleșitor, simt că mă apasă, simt că mă lasă fără respirație. "
-sursa-Intre cer si pamant- https://www.facebook.com/Naivul

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Hi to all, for the reason that I am actually keen of reading this webpage's post to be updated regularly.
    It consists of nice stuff.

    Also visit my web page dream drives (www.youtube.com)

    RăspundețiȘtergere
  2. Deocamdata numai Dumnezeu este perfect ... OMUL tinde catre perfectiune, dar mai are cale lunga de parcurs. Cand partea intunecata a omului macar se va micsora, transformandu-se in lumina, atunci se poate spune ca a facut un pas important catre perfectiune. Este un subiect frumos, la care imi place sa ma gandesc.

    RăspundețiȘtergere