Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 decembrie 2015

Visez mereu...

Intotdeauna am avut nevoie de acele persoane in jurul meu in fata carora sa nu fiu nevoita a purta o masca...am observat ca in ultimul timp calitatea oamenilor este invers proportionala cu cantitatea lor. Daca spui ce simti...esti slab...daca ai mai multa intelegere pentru cineva...esti prost,asa ca oamenii buni si de calitate se vor imputina in fiecare zi. Visez mereu la o lume mai buna ...si am observat ca binele il facem in majoritatea cazurilor instinctiv,fara sa ne gandim prea mult...dar raul il planificam dupa mult timp si apoi il facem. Trebuie sa ma multumesc si sa fiu fericita cu acei oameni care-mi seamana in sentimente...pentru ca iubirea este sentimentul...fapta si lucrul cel mai usor de facut,simtit si trait.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. La o astfel de lume visez si eu doamna Gabriela! Sa aveti sarbatori linistite! :D va pup

    RăspundețiȘtergere