Totalul afișărilor de pagină

marți, 22 decembrie 2015

Si nu regret...

Aproape tot timpul a fost nevoie sa ma gandesc la altcineva, pentru ca  sufletul lor la acel moment a avut nevoie de intaietate in toate. Iar iubirea mea... doar ea a crescut si a continuat sa gandeasca la fel si acum. Nu consider nimic ratat daca vine din iubire. ..ea nu are nevoie de nume, rang sau valori. O secunda rosie,cand viata altuia tipa, iar daca tu poti sa o faci, sacrificand ceva din tine... nimic nu e mai important ca salvarea unei clipe din viata cuiva. Intamplarea a facut sa fiu mereu acolo tot timpul, de fiecare data, sa aud, sa simt, sa pot, sa vreau sa fiu ceea ce lipsea, chiar daca eu am lipsit din viata mea.Spun acest lucru ca eu nu eram chiar atat de importanta, dar am devenit importanta in inimile lor, azi. Fiecare are motivele si puterea lui sa fie sau sa faca ceva. Eu... atat am putut. Si nu regret ca am facut asa,pentru ca mi-am dat seama ca  veselia si puterea mea de a merge mai departe prin viata...de acolo vin.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Simt că suntem aici, de fapt, pentru viața din noi toți. De aceea cred că suntem și pentru noi înșine și pentru ceilalți. Pentru ceilalți și ca să le amintim de viața din ei, cât timp sunt într-o uitare de ea care nu le permite să găsească putere acolo. De la acest rol și până la acela de a ne bucura unul în prezența celuilalt, căutând fiecare să participăm cu ce putem oferi mai bun la o viață frumoasă împreună, viața ne aduce unul în apropierea celuilalt pentru a se exprima cât mai mult, între noi.

    ...Comentariul acesta mai scurt pare asemănător celor din subsolul paginilor unei cărți. E rândul meu la a spune că am înțeles perfect tot :)

    Andrei, inimaluiandrei.simplesite.com

    RăspundețiȘtergere