Totalul afișărilor de pagină

vineri, 4 decembrie 2015

Mi-e dor ...

"Mi-e dor de zilele in care ne trimiteam scrisori, vederi si biletele.
Astazi, toate acestea au fost inlocuite de mesaje pe telefonul mobil scrise in graba cu zeci de prescurtari.
Intotdeauna am fost o persoana sentimentala si poate de aceea, acum, imi este greu sa ma pliez pe noua tehnologie.
Parca un TE IUBESC din vechile scrisori avea o greutate mai mare decat acelasi TE IUBESC din noile sms-uri.
Imi e dor de zilele in care asteptam cu sufletul la gura sa primesc o scrisoare si verificam cutia postala zi de zi. Astazi, aceeasi cutie postala e goala. E plina cu facturi ce-i drept, dar tot goala pare.
Cineva mi-a spus acum ceva timp : " De ce nu ai spus ca iti doresti scrisori, ca iti trimiteam eu". Sa fie oare asta solutia ?!
Nu, nu cred. Ce valoare ar putea avea o scrisoare pe care tu o ceri ?!
Si poate ca sunt de moda veche. Dar parca inainte, eram mai sentimentali, mai umani. Si mi-e dor ..."
-sursa-  Invitatie la Visare

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu