Totalul afișărilor de pagină

marți, 29 decembrie 2015

Daca nu mai crezi in speranta...

In ultima perioada am invatat sa-mi hranesc sufletul cu lucruri marunte...cu bucuria de a canta la pian,cu citirea unor carti pe care nu am avut timp sa le citesc...cu daruirea unor flori persoanelor dragi...cu bucuria fiecarei zi pentru ca atunci cand ma trezesc imi dau seama ca traiesc si cu mult optimism atata timp cat se poate in vremurile pe care le traim.

   Daca nu mai crezi in speranta...esti un om mort si nimeni nu te mai poate ajuta...totul este sa nu ne dam batuti in astfel de momente...zic ca o eu trecatoare in viata...atunci ar trebui sa nu uitam sa iubim...sa visam si sa ne bucuram de visele noastre...de prezentul nostru pentru ca ...totul tine de un gram de speranta. Voi cum va hraniti sufletul ?

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Cred că florile mele mă îndrăgesc. Sigur, când le ating exprimând iubire față de ele simt probabil mai mult ceea ce am pregătit eu în mine. Dar sunt și momente când, cu gândul aiurea, mă apropii doar ca să mă odihnesc în frumusețea lor. Și atunci mă iau prin surprindere cu bucuria pe care mi-o trezesc deodată în suflet! E ca și cum am râde împreună...

    RăspundețiȘtergere