Totalul afișărilor de pagină

vineri, 30 octombrie 2015

Forta vietii este mai mare...

Mereu am crezut ca exista un astru care ne lumineaza destinul si ca totul este scris in trecut si viitor.
De fapt viata este timpul nostru uneori trist sau vesel pe care fara sa vrem ni-l irosim si care trece extrem de repede...acest timp nu-l putem recupera desi  devenim mai intelepti. Sau am momente cand imi imaginez destinul ca un traseu intre doua  orase in care eu singura mi-am ales drumul. Poate nici nu stiu cum si cand am facut-o...cert este ca ma aflu pe alt drum...ca sunt in mers si poate am obosit...dar nu conteaza pentru ca forta vietii este mai mare...si trebuie sa ajung la destinatie. Soarta ar fi atingerea tintei dar se pare ca este mai importanta calatoria vietii.  Si totusi viata mi-a dat-o Dumnezeu dar eu sunt singura care pot sa-mi scluptez viata mea ...de mine depinde cum sa-i dau o forma cat frumoasa si eu am obligatia sa am grija de ea.
 Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu