Totalul afișărilor de pagină

joi, 27 august 2015

Uneori...

Intotdeauna am zis ca in viata indiferent ce se intampla,trebuie sa mergi mai departe,sa nu te opresti din drumul tau...sa  te ridici,sa te scuturi de praf , sa privesti inainte si sa o iei de la capat.Uneori am senzatia ca problemele mele sunt chiar banale in comparatie cu greutatile altora si spun acest lucru facand astazi comparatia dintr-o conversatie cu o prietena draga sufletului meu. Dupa cum ma cunosc eu pe mine,nu am sa renunt niciodata la ceva ce mi-am propus...nu am sa ma opresc sau sa cedez din cauza problemelor care se ivesc...pentru ca stiu ca sunt puternica. Despre mine,aproape toti prietenii mei stiu ca sunt asa...stiu ca pot sa depasesc orice situatie...stiu ca sunt capabila si pot sa o iau oricand de la capat si cred ca toate acestea se bazeaza pe incapatanare,perseverenta,rabdare,sacrificii si multa iubire.Stiu ca  imi este greu uneori...stiu ca  trebuie sa fiu puternica ...stiu ca doar eu gasesc puterea de a ma ridica  si a-mi vindeca sufletul cu apa rece a realitatii.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Ahaa, its good discussion about this piece of writing
    here at this weblog, I have read all that, so at this
    time me also commenting here.

    my web-site :: شركة تنظيف بالرياض

    RăspundețiȘtergere