Totalul afișărilor de pagină

luni, 31 august 2015

Nimeni nu are dreptul sa stea pe loc...

Asa cum spunea Octavian Paler "Am invatat ca poti continua inca mult timp dupa ce ai spus ca nu mai poţi". O vorba mare!...cred ca niciodata nu m-am gandit chiar si in momentele mele grele ,ca viata nu mai are sa-mi ofere nimic. Am vazut si am simtit pe pilea mea ca  fiecare clipa, fiecare moment din tot ce inseamna viata...viitor, aduce cu sine, ceva nou. Nimeni nu are dreptul sa stea pe loc ,sau sa refuze sa merga mai departe prin viata...asta inseamna egoism,lasitate...este atat de simplu sa termini cu tot!. Omule,in lumea noastra,chiar daca este nedreapta si rea, nu ai dreptul sa fi egoist si sa-i faci pe cei apropiati sa sufere...trebuie sa sti ca nu esti singur si indiferent de obstacolul intalnit va exista mereu o mana intinsa care te va ajuta sa te ridici si sa mergi mai departe.Viata te poate surprinde in cel mai minunat mod posibil, cand te astepti mai putin, trebuie insa sa ii dai sansa s-o faca.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu