Totalul afișărilor de pagină

marți, 4 august 2015

DE CE?...

Fara romantism viata este gri. Oamenii fara vise sunt infrinti. Romantismul nu a murit,este in inima fiecaruia,doar ca pentru unii exista alte prioritati,iar in goana lor uita sa mai fie romantici. Uneori sufletele noastre sunt prea bune pentru aceasta lume atit de rea si de rece,dar niciodata sa nu ne pierdem calitatile sufletului,de a vorbi cu inima,pentru ca daca am avea toti asemenea suflete,am incalzi lumea si poate am face-o mai buna. Mi-ar fi placut sa ma nasc pe acele vremuri cand inca mai exista decenta si romantism. Probabil din teama de a nu fi raniti, evitam sa ne mai facem diverse bucurii si am putea gasi sute de motive de a scuza lipsa de romantism,dar ramine si intrebarea DE CE?

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu