Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 iulie 2015

Stiu ca nu sunt un om perfect...

Am primit de multe ori "palme" de la viata...si din pacate din partea celor de la care nu ma asteptam. Sigur, m-a durut rau,dar mi-am zis mereu ca viata merge inainte cu bune si cu rele,dar important  este sa invat lectia si sa nu ma las doborata de nimeni si de nimic. Asta este...din pacate oamenii te dezamagesc mereu!. Chiar nu stiu...o fac constient sau inconstient!...chiar nu pot sa raspund. Stiu ca nu sunt un om perfect,am si eu  nervii mei,trec si eu ca orice om prin diverse stari...dar consider ca  merit sa fiu tratata altfel. Din fericire iert, dar de uitat,uit mai greu...stiu ca unii oameni au nevoie de un anumit timp sa-si constientizeze greseala...dar eu m-am hotarat ca in astfel de cazuri sa nu mai acord timp.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu