Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 1 aprilie 2015

M-am lamurit...

Chiar daca nu am vrut sa cred ca unii oameni sunt meschini si rai...iata ca am realizat in aceste zile. Mereu am dorit sa cred ca oamenii sunt buni. Poate m-am mintit singura pentru ca asa as fi dorit eu. Sunt persoane care prin comportamentul lor chiar nu te lasa sa fi tu insusi...parca doresc  sa scoata ce este mai rau din tine.M-am lamurit...si sper sa ma lecuiesc o data pentru totdeauna in privinta unor anumite persoane...m-am saturat de rautatea lor si de lipsa lor de bun simt.Asemenea specimene,nu vor intelege in vecii vecilor ca  a face rau este la indemana oricui, dar a fi vertical si mai precis a fi om, a avea coloana vertebrala , e mai greu decat pare .Sper sa invat sa ma feresc de astfel de oameni care  nu inceteaza decat sa-ti arate cat de usturator e veninul lor...pacat ca am ajuns in final la dureroasa concluzie ca oricat de mult as avea impresia ca-i cunosc pe cei din jurul meu, niciodată nu reusesc cu adevarat sa le cunosc adevarata fata.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu