Totalul afișărilor de pagină

luni, 23 februarie 2015

Am invatat din lectia mea ...

Au fost momente in viata mea cand am crezut ca sansele mele de a trai sunt zero...in acele momente am crezut ca am pierdut totul...ca nu mai aveam nimic. Am reusit sa ma ridic cu toate ca viata ma ingenunchiase...sigur nu a fost usor sa afli ca ai o boala de care poti muri in orice moment...dar am ales sa merg mai departe cu orice risc. Am asteptat cu rabdare si a meritat...am sperat cu incapatanare si am reusit. Cu toate acestea  si mai ales cu speranta in suflet  am reusit sa merg mai departe...imi spuneam in gand de zeci de mii de ori...nu vreau sa renunt la viata...vreau sa traiesc. Am invatat din lectia mea de viata ca nu trebuie sa te lasi invins niciodata chiar daca exista un moment cand cazi in genunchi si recunosti la acel moment ca viata te-a doborat. Da...viata te invinge...dar singur trebuie sa ai puterea sa te ridici...merita sa infrunti destinul cu rabdare si zambetul pe buze.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu: