Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 21 ianuarie 2015

Speranta, cere rabdare...

Sunt o groaza de momente frumoase in viata pe care, de fapt, noi...nu le vedem....sa ne bucuram ca traim... ca putem iubi incat sa putem invata si lasa ceva in urma. Sa-i zambim vietii orice ar fi.  Viata merita traita ... sa faci ceva inaltator, pentru ca sufletul tau ,.sa se simta implinit. Incepind de ieri...speranta este iar cu mine,radiez de fericire cand o stiu aproape de mine si as dori ca acesta speranta se devina siguranta. Speranta, cere rabdare, incredere, lupta....iar  cel care spera, nu renunta...si eu nu renunt la viata.Cred cu tarie in viata si in faptul ca nimic nu este intimplator...si mai cred ca viata ne da totul,trebuie doar sa stim sa luam din ea,cat sa pastram pentru noi...si cat sa impartim cu cei dragi...si mai cred ca cel mai important moment este clipa prezenta...iar cel mai important om este cel de langa tine. Cateodata am sufletul atat de zbuciumat...nici eu nu ma mai inteleg...imi iubesc calitatile...imi urasc defectele dar regret si greselile...caci am gresit in viata asta ca la un moment dat nu am avut grija de sanatatea mea....dar acum am invatat sa traiesc cu ele.  Si totusi traiesc...cred in viata...cred in mine...cred in voi.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu