Totalul afișărilor de pagină

joi, 22 ianuarie 2015

Nimic nu este imposibil in viata ...


Nimic nu este imposibil in viata ci extraordinar de greu de obtinut,trebuie sa vrei si pentru asta trebuie sa-ti doresti ceva. Viata este data sa fie a luptatorilor,a celor care vor sa tina piept,dar pentru asta trebuie sa fi in orice moment optimist. Un om care gandeste negativ niciodata nu va castiga o batalie. Cand scriu despre viata si chiar despre optimism pentru mine este foarte usor,ca ma simt  fericita ca am scapat de boala si sant sanatoasa,ca am o familie care ar face orice pentru mine. Dar cum ramine cu acei oameni tristi de pe strada ? Cum sa le spun eu sa fie optimisti si sa aiba incredere in ei ? Cum sa zambeasca cand traiesc din salarii si pensii mizere ? Cum sa aiba incredere in ei sau sa fie veseli cand intra in magazine si nu au bani de o paine...Cum sa fie optimisti cand nu au bani de medicamente. Eu personal ma simt vinovata fata de acesti oameni pentru faptul ca eu nu duc lipsa de nimic,desi totul este obtinut prin multe sacrificii si multa munca. Da...eu sunt optimista si zambesc vietii pentru ca intotdeauna am privit partea plina a paharului si am incredere in mine.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Voi pasi prin vise la stele
    Voi iubi marginirea cuvantului
    Si voi cauta sufletul in rana facuta de trup
    Pe trunchiul comun al destinului lumii.
    Imi place sa visez si sa ma joc
    Nimic nu mai iau in serios din toate
    Declaratiile solemne de iubire
    Doar rad, cojind amar marul discordiei.
    Doar ma joc pentru ca rad catre cer

    Si rastalmacesc armonii.

    RăspundețiȘtergere