Totalul afișărilor de pagină

joi, 8 ianuarie 2015

Da...am amintiri...

Amintirile sunt pretioase dar si ciudate. Orice om are in viata lui diverse amintiri fie triste,fie fericite sau mai bine spus frumoase. Da...am amintiri pe care prefer sa nu le uit niciodata...am si unele triste care cu siguranta imi aduc aminte de multe greseli. Se spune ca viata trebuie traita...si sunt convinsa de acest lucru...dar aceste amintiri ne fac de multe ori viata mai frumoasa. Am obiceiul sa nu uit niciodata nimic si stiti de ce ? Pentru ca aceste amintiri fac parte din viata mea si cu siguranta nu am cum sa le uit.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. petale de cais ningeau de dimineata
    iar ploaia acompania caderea lor subtire
    de undeva, schitat, parfumuri si dulceata
    imi aminteau ca umbra va sa vie

    sa conversam la ceasul zvacnirilor de-amor.

    RăspundețiȘtergere