Totalul afișărilor de pagină

luni, 1 decembrie 2014

La multi ani Romania...La multi ani romani!

Azi, de ziua Romaniei, ma duce gandul la incalcita istorie a acestui popor. Sigur, nu numai a lui, dar, privind critic ultimul sfert de veac al Romaniei, constat cu tristete ca se confirma un adevar despre care istoricii nu sufla un cuvant, ei fiind parte a prezentului lor istoric. Suntem mandrii de trecutul nostru si poate de viitor ,dar de prezent sa nu mai vorbim...prezentul este culmea saraciei,a prostiei si a incompetentei.Din nefericire! In prezent tremura de frica zilei de maine oameni pregatiti ,care ar face ceva pentru aceasta frumoasa tara… iar incompetentii stau la loc sigur ajutati politic.Ce este de apreciat ca romanii nu isi uita trecutul...care este de fapt singura parte cunoscuta , pe care ne putem baza. Prezentul este controversat, cu multe “gunoaie” care vor sa fie in frunte, iar despre viitor nu pot spune mare lucru.Poate sunt eu pesimista... mie, cetateanului roman ,imi este rusine sa vad si sa aud cum isi pierd vremea certandu-se alesii Romaniei. Mie ,cetateanului roman, mi-e rusine cu legile  care se adopta in parlament,legi favorabile numai celor care ne fura ,in mod legal,in fiecare zi...mie cetateanului roman, imi este teama pentru viitorul meu si al semenilor mei, pentru ca in timp ce ei isi permit patru luni de concediu pe an,noi muncim 7 zile din 7 , pentru a ne putea permite o paine.Imi pare rau ca scriu aceste randuri de ziua Romaniei,dar din pacate asta este realitatea.Toti dorm cu istoria  sub perna si se inghesuie sa pupe moastele spre vindecare.Ce pot sa spun...somn usor iubiti politicieni si va doresc intelepciunea batranilor nostri iubitori si luptatori pentru tara.
La multi ani Romania!...La multi ani dragi romani,astazi de ziua nationala ,va doresc fericire, bucurii si dragoste. La multi ani tuturor romanilor si eroilor nostri care au luptat pentru poporul roman!
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu