Totalul afișărilor de pagină

joi, 11 decembrie 2014

Binele si frumosul....

De multe ori nu este de ajuns sa vrei ceva in viata. Pentru a obtine ceea ce doresti trebuie sa lupti,sa te straduiesti,sa ai rabdare si nu in ultimul rand ambitie...altfel totul este in zadar. Trebuie sa ne pastram speranta in orice pentru ca viata din pacate este prea scurta...ar trebui sa ne gandim la toate clipele frumoase si sa ne imaginam ca sunt ca un  buchetel de flori pe care il asezam cu grija in vaza vietii si sa nu uitam sa-l stropim din cand in cand cu lacrimi de bucurie. Eu acum vad viata ca o usa dubla...si fiecare pas al meu ma poarta spre astfel de usa. Dar am noroc pentru ca atunci cand  usa trecutei clipe se inchide atunci imi da un impuls mai mare pentru a merge mai departe...fiecare izbitura in viata lasa un semn asupra mea,dar intotdeauna in astfel de clipe ma ambitioneaza si singura imi spun ,ca se poate.De aceea am ajuns sa ma bucur de fiecare clipa de fericire si de speranta pentru ca intamplarile nu vin niciodata degeaba,ci ele vin cu un anumit scop in viata unui om si mai pot spune ca am invatat sa scot din tot raul venit doar...binele si frumosul.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu