Totalul afișărilor de pagină

duminică, 16 noiembrie 2014

Ce iubesc si pretuiesc...

Azi am privit cerul mai atenta si Doamne ...cat e de frumos de un albastru deschis patat cu nori albi de puf cat cuprinzi cu ochii.Am tras aer adanc in piept si m-am simtit minunat...atunci mi-am dat seama ca Dumnezeu mi-a dat inca o zi, inca o sansa.Daca am pentru ce sa multumesc astazi,este pentru ca pot sa vad cu ochii mei  ,asa cum sunt eu,viata asta frumoasa.Ce iubesc si pretuiesc cel mai mult la mine sunt ochii,cum as fi putut altfel vedea frumusetea din jur,cerul albastru,soarele,florile,apa curgatoare,marea,oameni dragi si tot ceea ce inseamna viata in jur.Prin simplitatea lucrurilor,iti dai seama cat de pretioase sunt si ce frumoasa este viata cu toate ce-ti ofera ea ,cu bune si rele,stiind ca doar tu poti da culoare si sens .Iubiti-va ochii dragi mei...iubiti oamenii,iubiti-va pe voi exact asa cum sunteti.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu