Totalul afișărilor de pagină

joi, 9 octombrie 2014

Oare mai conteaza...

Am prieteni,care spun ca ii bate gindul sa plece din tara,desi au familii,rude si prieteni aici..Insa ,nu se compara cu viata de dincolo: ca sistem sanitar,invatamint,joburi bune,ca respect al autoritatilor fata de cetatean,ca si cheltuire a banului public,ca oportunitati de viata mai buna uman,financiar,sau civic.Eu imi iubesc tara mea,dar de multe ori mi-e greata si mie de atmosfera apasatoare de aici,de incompetenta , sfidarea si cinismul celor care ne conduc,de indiferenta , proasta crestere,minciuna , lipsa de cultura si civilizatie a unora.Oare mai conteaza,cine,cum mai fura,cand si in ce scopuri?  Da...dar mai conteaza si cum traim noi in Romania si in acest caz ce este de facut? Sa facem greva foamei,NU,murim de foame ca nu ne baga nimeni in seama.
Sa iesim in strada NU,ca nu avem autorizatie. Si atunci? Vor trece ani cum bate vintul pana cineva ne va baga in seama sau ne va raspunde.  Sa ignoram acele promisiuni  cu "Sa Traiti Bine",sa ignoram referendumul...sa ignoram ca in tara noastra se preda limba romana ,istoria si geografia in limba maghiara...
cred ca prea multe sau adunat si furat.Dar se pare ca Romania este un izvor nesecat de frustari si vise care sau pierdut pe sinele catre democratie.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu