Totalul afișărilor de pagină

joi, 21 august 2014

Si o zi inseamna ceva...

In fiecare dimineata cand ma trezesc ii multumesc lui Dumnezeu ca vad lumina zilei...ma trezesc fericita ca am o casa si un pat in care pot sa dorm si spun asta gandindu-ma la acei oameni care nu mai au nimic...ma plimb fericita cu masina si imi dau seama ca am propiile mele  picioare si maini sanatoase si intregi...imi arunc ochii pe strada si realizez ca am acel cadou de a putea privii tot ce ma inconjoara...dar lumea este trista si grabita . Oare de ce?...ei nu vad ce vad si eu ! Ei nu realizeaza ca  fiecare zi este o binecuvintare pentru ca o avem? Acum realizez ca privesc totul din alt unghi ...realizez ca persoanele care sunt azi in viata mea,erau si ieri...ca lucrurile pe care le aveam ieri...le am si azi. Ieri priveam viata poate dintr-un patratel negru...azi privesc dintr-unul colorat...poate va intrebati ce sa intamplat !...si imi vine in minte intrebarea: un om bolnav  cat ar da pentru o noua zi de viata...cred ca mult! Oare trebuie sa vina peste noi o boala ca sa stim sa pretuim viata...trebuie neaparat sa trecem prin suferinta pentru a realiza ca si o zi inseamna ceva...si cat de scumpe sunt momentele in care cu lacrimi in ochi esti in stare sa rostesti un sincer...multumesc Doamne.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu