Totalul afișărilor de pagină

luni, 11 august 2014

Rareori îmi este dor de trecut ...

"Rareori îmi este dor de trecut pentru că am interiorizat fiecare experiență și am înțeles că viața oricum ne schimbă. Din când în când se întâmplă să mă imaginez în fața unei oglinzi și în fața mea să descopăr copilul care am fost cândva. Ce i-aș spune? Aș încerca să protejez copilul din mine, să-l apăr de schimbările vieții sau i-aș spune să nu schimbe nimic, că acele trăiti, acele dezamăgiri și nenumăratele vise îl vor transforma într-un om matur, care își cunoaște limitele și are frică de Dumnezeu? Nu știu exact dar cred că l-aș strânge în brațe pentru a-i proteja sufletul.
De când mă știu am avut frică de Dumnezeu. Mama mi-a spus că atâta timp cât Dumnezeu îmi este alături și mă îndrumă, n-am de ce să mă tem.
Mă imaginez copil și realizez că sufletul îmi este încă tânăr. Este o tinețere delicată: un suflet tânăr este un suflet optimist, care riscă și visează. Deși este obosit, nu renunță. Un suflet tânăr este un suflet schimbător, veșnic flămând după noi lecții de viață.
Ce sfat i-aș da copilului care am fost cândva? Să se bucure de viață, să nu se grăbească, să zâmbescă cât mai mult și să iubească oamenii indiferent de situație. Să nu uite când a fost rănit dar să nu-și încarce sufletul cu decepții. Probabil i-aș spune să nu se arunce în brațele altora, să aștepte, să cunoască bine, să nu aibă încredere în oricine."-sursa-
http://eusuntfemeie.com/?p=394-
 
Inchei cu Trebuie sa TRaiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu