Totalul afișărilor de pagină

duminică, 24 august 2014

Acum vad totul cu alti ochi...

Sunt lucruri atat de frumoase in viata asta...pe care uneori nu le vedem sau fara sa stim le ocolim. Este o mare greseala  sa dai importanta supararilor...pentru ca pana la urma totul trece. Stiti cum se spune...orice minune tine trei zile. Uite...eu cand sunt trista ascult o melodie care imi place la nebunie...ma asez la pian si cant tot ce-mi trece prin minte...pentru ca pana la urma totul trece...iar viata este frumoasa. Acum vad totul cu alti ochi...ca o incercare,o lectie...au fost momente in care credeam ca totul se prabuseste peste mine...dar am trecut cu bine pentru ca nu m-am lasat batuta...am sperat...am dorit si totul a fost asa cum am vrut eu.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu