Totalul afișărilor de pagină

duminică, 15 iunie 2014

Cred ...

Cred ca la un moment dat fiecare avem in sufletul nostru, un seif al secretelor.Păstrarea unui secret uneori duce până într- acolo unde poate salva oameni, relaţii sau vieţi...a te juca cu secretele unora ,este uneori echivalentul cu a te juca cu propria-ţi viaţă Eu sunt mândră de faptul ca fac parte dintre aceia cărora le- au fost încredinţate secrete adânci şi care au ştiut sa le apere ca şi când ar fi vorba de propria lor viaţă, mai mult, mă simt onorată, respectată, şi iubită cu adevărat ,pentru ca am lângă mine oameni care mi- au demonstrat ca merită sa le încredinţez  viaţa mea, iar secretele mele au devenit ca un tezaur nepreţuit pe care acei oameni le au păzit cu orice preţ.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu