Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 iunie 2014

Chiar imi pasa...

Am momente cand am impresia ca ma gasesc la o rascruce de drumuri si nu stiu ce sa fac!. Imi dau seama ca deciziile pe care trebuie sa le iau in acele momente  imi definesc restul vietii. Cred ca doar atunci cand viata te pune la incercare realizezi cine esti cu adevarat. Cine oare pe lumea asta nu ar vrea sa aibe in viata un drum drept si fara probleme?. Adevarul este ca am ajuns sa-mi pese de tot ce exista in jurul meu...chiar daca imi impun sa nu ma afecteze  acest lucru...chiar imi pasa. Nu pot sa fiu un simplu spectator,ma ingrijorez,ma framant si obosesc sa caut o iesire tot timpul. As vrea sa fiu altfel,as vrea sa fac parte din acea categorie de oameni pe care problemele zilnice si grijile sa traca pe langa mine. Dar din pacate nu sunt...mereu am spus ca insasi viata este o lupta... sau cel putin asa o privesc eu.

  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu