Totalul afișărilor de pagină

luni, 13 ianuarie 2014

Asa am facut in viata...

Zile trecute am avut o problema,nu intru in amanunte pentru ca nu are rost...dar cum sunt ambitioasa si pot spune chiar incapatanata cand stiu ca am dreptate ,nu ma las si duc acea problema pana la capat.Am prostul obicei de a ma informa,de a-mi place sa cunosc orice... absolut orice imi este de folos in viata. Am fost educata ca daca pot sa fac ceva bun pentru cineva ,sa o fac cu tot sufletul...si asa am facut in viata.Dar se pare ca binele pe care tu l-ai facut candva pentru cineva...a ramas acolo in timp,ca si cand nu ar fi existat.Un singur lucru stiu,ca daca te pretuiesti pe tine, atunci poti pretui si oamenii din jurul tau.Sunt oameni care asa sunt construiti ei...sa calce pe suflete pentru binele lor, sa ia cat pot de la altii, iar atunci cand te intalnesti cu ei...asa din intamplare ,sa iti intorca spatele pentru ca asa e mai convenabil pentru ei. Detest astfel de oameni...si din pacate am avut parte de ei din belsug.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu