Totalul afișărilor de pagină

luni, 23 decembrie 2013

Niciodata nu stii cat de puternic esti...


"Niciodata nu stii cat de puternic esti, pana cand sa fii puternic ramane singura optiune pe care o mai ai" - Roggie Bush.-
Afli cat de puternic esti doar atunci cand esti pus in fata faptului implinit.Despre  dusmani e treaba lor...nu am sa accept sa-i las sa-mi calce drumul in picioare  catre implinirea mea. Multi dintre ei se gasesc si ii recunosc printre prieteni,de aceea cand ai curajul sa te ridici ,multi prieteni dispar din viata ta pentru ca este foarte dureros pentru ei sa asiste la succesul tau. Intotdeauna mi-am zis...fii puternica mereu...lupta mereu pentru implinirea si fericirea ta...nu te opri pentru ca vei fi o invingatoare luptand in fiecare zi.
  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella. 

2 comentarii:

  1. Hristos Se naste@
    Hristos Se naste pe pamant
    In Vitleem Se-arata.
    Cerurile se veselesc
    Salta zidirea toata
    In pesterea ni s-a nascut
    In ieslea cea saraca
    Al cerului Stapan prea Bun
    Ce lumea o impaca
    Ingerii canta toti in cor
    Slava in inaltime
    Pastorii cu toiege-n maini
    Vin grabnic sa se-nchine.

    .in Ajun de Craciun…sanatate,impliniri si bucuria Nasteii lui IISUS sa fie cu voi si in inimile voastre,sufletele dragi!
    Binecuvantari dragi de SUS!
    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Ana,sarbatori fericite,sanatate si multe realizari in viata!

      Ștergere