Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 octombrie 2013

Prof. Univ. Dr. Elena Ionita...un om exceptional.

 
Cuvantul cancer da fiori oricui il aude rostit. Din fericire, exista si situatii in care oameni bolanvi de aceasta boala se vindeca Imi este foarte greu sa retraiesc momentele de acum un an si nu credeam ca voi mai avea puterea sa le depasesc dar pe langa faptul ca, aceasta destainuire este ca o forma de terapie, ajutandu-ma sa ma eliberez de acele clipe groaznice cand am aflat ca sotul meu are cancer laringian.A fost groaznic...mai ales caci cu cinci ani in urma nici pe mine nu m-a ocolit aceasta boala. Eu am fost intotdeauna putenica si optimista si asa cum spuneam la inceput,aceasta boala este vindecabila la unii pacienti....asta cred ca depinde si de individ,de modul cum are incredere in el si medici,de modul cum stie sa lupte cu boala.Cred ca atunci cand esti in aceasta situatie,exista ceva in tine care te tine departe de dorinta mortii...exista ceva  mai puternic care vrea sa traiasca si nu sa moara.Nu vreau sa mai imi aduc aminte de acele trairi...vreau sa privim inainte cu mult curaj si incredere in noi. Omul care ia salvat viata sotului meu este doamna Prof. Univ. Dr. Elena Ionita...un om exceptional care pe langa pregatirea si experienta  cunoscuta de toala lumea,este si un mare om sufletist,intotdeauna cu zambetul pe buze si care are puterea sa-ti dea acel curaj ca totul va fi bine.Am sa scriu cateva randuri despre doamna doctor,cu toate ca este cunoscuta si apreciata in toata tara.
Absolventă a UMF Craiova promotia 1977, cu o vechime de 31 ani de specialitate ORL, discipol al Prof.univ.dr. Savel Obreja, Prof. univ. dr. Elena Ionita abordeaza toata gama de interventii chirurgicale otorinolaringologice şi chirurgie cervicofaciala inclusiv chirurgie estetica nazala. Este Sef al Clinicii ORL Craiova, prin concurs, din 1993 si Sef Disciplina ORL la Universitatea de Medicina si Farmacie din Craiova. Specialitatea a obtinut-o in 1983, primariatul in 1991, profesor universitar a devenit in anul 2002 si conducator de doctorate in 2004.

Va multumesc din suflet doamna doctor,pentru ca am avut sansa sa va intatlnesc incat sotul meu traieste astazi. Sa va dea dumnezeu sanatate si putere de munca pentru ca multi oameni au nevoie de ajutorul dumneavoastra.

   
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu