Totalul afișărilor de pagină

marți, 8 octombrie 2013

Poate uneori prea dura...



 Toata viata este o lupta...va spun eu, care am trecut peste toate,am trecut peste prea multe obstacole . Am invins ,dar cu multe lacrimi si zeci de nopti albe,cu multa durere in suflet si cu ganduri nenumarate. Aproape tot timpul m-am izbit de cate un zid ,de multe ori am dat cate un pas inapoi,dar niciodata nu am cedat de a merge mai departe.Am visat si am sperat ca totul va fi bine...pentru mine visele au fost ca un glob de clestar in care  ma ascundeam cand realitatea nu era prea frumoasa....incercand sa pastrez cat mai mult o clipa minunata...o stare de bine.Da,viata este o lupta,poate uneori prea dura...iar ca sa supravietuiesti trebuie sa fi puternic  sa schimbi totul cand vrei ...uneori nu ai curaj si pierzi timpul pentru ca ai obosit de loviturile vietii.


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

4 comentarii:

  1. Viata e ca o piramida rasturnata, isi tine echilibrul intr-o gena a lantului necunoscut, nu invoca motive carnale pentru a cunoaste culmile paradisului, cauta motivul pentru care traiesti si imparte cu mine viitorul:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am dat din greseala de blogul tau si am observat ca esti foarte abatuta, cam totul se invarte in jurul vietii si m-am gandit ca un mesaj de al meu te va ajuta:)

    RăspundețiȘtergere